ανακατεύθυνση

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ανεκδοτάκια. . .

-Πώς λέγεται η γυναίκα που ανά πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ο άνδρας της;
- Χήρα.
………………………………
- Πείτε μου παρακαλώ το όνομά σας.
- Nικολάου.
- Tο μικρό;
- Kοιμάται...
……………………….
Μια ξανθιά βρίσκεται σε ένα λεωφορείο και έρχεται η ώρα να κατεβεί στη στάση, οπότε φωνάζει δυνατά στον οδηγό:
-Στάση, καλέ, στάση, στάσηηη
Φωνάζει όλο και πιο δυνατά, ώσπου ο οδηγός της λέει:
-Πατήστε το κουμπί.
Πατάει η ξανθιά το κουμπί και λέει:
-Τώρα ακούγομαι;
………………………..
Κορίτσια στον ήλιο
"Λέει η πρώτη ξανθιά στη δεύτερη:
-Εγώ θα πάω στο φεγγάρι.
Λέει η δεύτερη:
-Κι εγώ θα πάω στον ήλιο.
Λέει η πρώτη:
-Hello, ο ήλιος καίει!
Και απαντάει η δεύτερη:
Hello, θα πάω βράδυ!
……………….
Πάει κάποιος στην αστυνομία και λέει:
- “Η γυναίκα μου αγνοείται. Είναι ψηλή, όμορφη, αδύνατη και ξανθιά”.
Ο αστυνόμος ζητάει την φωτογραφία της, την κοιτάζει και λέει:
- “Μα κύριε, αυτή είναι κοντή, χοντρή και άσχημη!”.
- “Το ξέρω”, απαντάει ο σύζυγος. “Σκέφτηκα μήπως μου βρίσκατε καμία καλύτερη…”
…………………
-Τι κάνεις Γιωρίκα;
-Φτιάχνω ατομική βόμβα.
- Να σε βοηθήσω;
-Όχι. Είναι ατομική.
……………………………..