ανακατεύθυνση

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

αντίο στους στίβους από τη Δεβετζή

Μια σημαντική απώλεια μετράει από χθες ο ελληνικός αθλητισμός. Ο λόγος για την Πηγή Δεβετζή, η οποία ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει τον στίβο και έτσι βάζει τέλος σε μια σπουδαία καριέρα. 

Η Ελληνίδα αθλήτρια του 

ριπλούν σε δηλώσεις της στην ιστοσελίδα www.newsbomb.gr έκανε γνωστή την απόφασή της και, όπως είπε, αυτή είναι τελεσίδικη: «Ναι, δεν θα κατέβω σε αγώνες. Προτιμώ να κάνω άλλα πράγματα. Γεύτηκα πολλές πίκρες, αλλά έζησα και πολύ καλές στιγμές. Δεν έχω μετανιώσει για ό,τι έχω κάνει, αλλά είναι ένας κύκλος που έκλεισε για μένα», είπε αρχικά η ασημένια Ολυμπιονίκης της Αθήνας.Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα χρήματα που χρωστούσε η ομοσπονδία σε όσους αγωνίστηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, τα οποία δόθηκαν χάρη στη δική της παρέμβαση:
«Τα πήραμε όλοι στις 29 και 30 Δεκέμβρη. Βέβαια, όλη τη διαδικασία πίεσης για να τα πάρουμε επιτέλους την ξεκίνησα μόνη μου. Ολοι τώρα μου λένε “μπράβο που το έκανες”. Εγώ μόνη μου το σκέφτηκα και πήγα σε δικηγόρο προκειμένου να ασκήσω μια πίεση. Οι προθέσεις μου έφτασαν, προφανώς, στα υπουργεία και έτσι πήραμε μετά από τρία χρόνια τα χρήματα που δικαιούμαστε».
Τέλος, έκανε λόγος για τα μελλοντικά της σχέδια: «Περιμένω μια καλή πρόταση και αξιολογώ όσες προτάσεις μού γίνονται. Μπορεί να είναι από τηλεόραση μέχρι οτιδήποτε άλλο, με την προϋπόθεση όμως να αξίζει».

http://www.seleo.gr

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ Η ΛΑΛΙΣΤΑΤΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ; ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ; ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ; ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ; ΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ; ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ; Ή ΜΟΝΟ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ; ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΛΙΓΑΚΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ;