Αλεξανδρούπολη 28/12/2010
Α/Π. 535
ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Κον ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ
Κοινοποίηση:
1. Διευθύνων Σύμβουλο ΟΣΕ
2. Διευθύνων Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ
3. Βουλευτές Ν. Έβρου
4. Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας Θράκης
5. Νομάρχη Ν. Έβρου
6. Δημάρχους Ν. Έβρου
7. Μ.Μ.Ε.
Κύριε Υπουργέ,
Μετά από συνάντηση των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο με το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατ/κου Κέντρου Ν. Έβρου, προκύπτει ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανακοινώνοντας τα νέα δρομολόγια από 1/1/2011 αποκόπτει την ελληνική περιφέρεια από το μέσο στο ποίο στηρίχθηκε όλη της η ανάπτυξη (το τρένο) χαρίζει το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου (επιβατικές μεταφορές στα ΚΤΕΛ – τις εμπορικές μεταφορές στα φορτηγά, διαλύουν όλα τα δρομολόγια στο περιφερειακό δίκτυο και όπου δεν τα καταργούν τελείως, αυξάνουν δραματικά τα εισιτήρια και καταργούν όλες τις εκπτώσεις μαθητών – φοιτητών – στρατευμένων – αναπήρων – τρίτης ηλικίας κλπ.
Σχεδόν όλες τις επιδοτήσεις – επιχορηγήσεις - που προβλέπει ο νόμος για τις άγονες γραμμές 50.000.000 ευρώ, διατίθενται στην Αθήνα και τον Προαστιακό, (35.000.000), ενώ για τη λειτουργία της γραμμής Αν. Μακεδονίας και Θράκης διατίθενται (15.000.000) με δύο δρομολόγια, Δίκαια – Θεσσαλονίκη – Δίκαια, που δεν εξυπηρετούν κανένα – γιατί η γραμμή Αν. Μακεδονίας και Θράκης , λόγω της Εγνατίας δεν παρέχει χρονικό πλεονέκτημα στην σύνδεση με Θεσσαλονίκη, ενώ πλεονεκτεί στην σύνδεση με την Αθήνα (τα δρομολόγια Αθήνας – Αλεξανδρούπολης καταργήθηκαν)
Ζητούμε να αντιστραφούν οι όροι επιχορήγησης και να δρομολογηθούν τρις αμαξοστοιχίες Αλεξανδρούπολη – Αθήνα – Αλεξανδρούπολη οι οποίες λειτουργούσαν με καλή πληρότητα μέχρι και σήμερα.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Του Εργατ/κού Κέντρου Ν. Έβρου
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Γκιγκούδης Απόστολος Χατζηαναστασίου Μιχάλης
1 σχόλια:
Φαίνεται ότι η λογική του ¨κέντρου¨άρχισε να λειτουργεί και στον Έβρο. Πολύ εύκολα κάποιοι έβγαλαν το συμπέρασμα ότι η γραμμή Δίκαια - Θεσσαλονική- Δίκαια δεν θα εξυπηρετεί κανέναν, ενώ αφελέστατα θεωρούν ότι η γραμμή Αλεξανδρούπολη - Αθήνα - Αλεξανδρούπολη είναι προς το συμφέρον του τόπου.
Δημοσίευση σχολίου