ανακατεύθυνση

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ανεκδοτάκια. . .

Μία ξανθιά τηλεφωνεί σε μια πιτσαρία στις 2 η ώρα το ξημέρωμα για να κάνει μια παραγγελία.
- Λυπάμαι κυρία μου, της λέει ο καταστηματάρχης. Τώρα κλείνουμε.
Και εκείνη:
- Κλείνετε? ε... τότε γιατί λέτε ότι στις δύο δίνετε μία πίτσα δώρο?

…………………………

Λέει ο ένας τοίχος στον άλλο: Θα συναντηθούμε στη γωνία.

………………………………..

Πάει ένα παπάκι σε ένα μπαρ και ρωτάει τον μπάρμαν:  -έχεις ψωμάκι;
-όχι, απαντά ο μπάρμαν
πάει το επόμενο βράδυ το παπάκι στο ίδιο μπαρ και λέει στον ίδιο μπάρμαν:
-έχεις ψωμάκι;
-όχι, του ξαναλέει ο μπάρμαν
πάει το μεθεπόμενο βράδυ το παπάκι και λέει στον ίδιο μπάρμαν πάλι:
-έχεις ψωμάκι;
-όχι, του λέει ο μπάρμαν. σου το πα ότι δεν έχω, αν θα ‘ρθεις να ξαναρωτήσεις για ψωμί θα σε καρφώσω στη μπάρα.
πάει το επόμενο βράδυ το παπάκι στο ίδιο μπαρ και ρωτάει τον ίδιο μπάρμαν:
-έχεις καρφιά;
-όχι του λέει ο μπάρμαν.
-έχεις ψωμάκι;

……………………….

Ρωτάει η αγελάδα το αρνί: Βγαίνουμε την Κυριακή του Πάσχα;
Το αρνί: Δεν μπορώ, έχω γύρισμα.

…………………

Είναι δύο κρουασάν σε ένα μπαρ. Ποιό από τα δύο θα κεράσει;
- Το κρουασάν κεράσι.

……………………….

Λέει το 2 στο 9: Γεια σου 7, τι κάνεις?

-Το 9 είμαι!

- Α συγγνώμη, αφαιρέθηκα…

…………………….

Ένα αντρόγυνο μαλώνει στο αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή ο άντρας βλέπει δύο γαϊδούρια και λέει στη γυναίκα του, για να την πειράξει:
- "Συγγενείς σου είναι;"
Και η γυναίκα του απαντάει:
- "Ναι. Τα πεθερικά μου!